2013. április 16., kedd

Ritkaság az erdő széli réten.

 A gépkapcsolat
 John Deere 4755
 Oldalról is. :)
 A gépkapcsolat hátulról.
 A magányos fa és a gépkapcsolat. :)
 A vonatott magágy előkészítő.
 Csak ott állt és mutogatta magát. :)
 Megcsillanás. :)
 A réten virágzó növények karjaiban
 4755 :)
És végül a négyezres logója. ;)

Végre itthon,végre vége a sulinak,irány fotózni-mondtam magamnak.A tegnapi nap elindultam,barangoltam,kerestem volna valami "jó fogás" a határban ,de nem találtam.Egészen Szikáncsig mentem,de sehol senki. Bánatomban végül haza indultam és megláttam őket az "erdőszéli réten".Gyors lepattantam motoromról,lecuccoltam elővettem szerény kis fényképész tudásom és két fényképzőgépet és katt,katt,katt. Számomra kihívás volt ez a fotózás a rengeteg fény miatt,de megoldottam és hasznát is vettem. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése