2013. április 11., csütörtök

Az új RZ-3-as Gorzsán a tanüzemnél. :)

 Előlről
Fentről
 Lentről
 Egy kicsit átalakult a régi RZ-hez képest. :D
 A márka
 Két jó komám (Szikszai és Kovika) megfáradtak és már ki is használták az új gépet ülőhelynek. ;)
 Hátulról,kevés fény mellett.
 Oldalasan,háttultól
 Pirosság. :)
A forgalmazó. :)


A mai nap gyakorlaton a gépudvarban egy új gépet fedeztünk fel.....egy RZ-3-ast.Nagyot is néztem amikor megláttam,mivel már azt hittem nem is gyártják,de mégis....és nagyon örültem neki,hogy még gyártják ezeket a csodálatos magyar szárzúzókat. :) Mikor megláttam azonnal fényképezőgépet elő és kat,kat,kat....
Végül én bízok benne,hogy a magyar mezőgazdasági gépek gyártása újra el fog kezdődni,és olyan (is) lehet mint régen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése