2013. április 11., csütörtök

Félig R széria,Félig 30-as széria....

Érkezéskor megy az egyik büszke és gyűri a hektárokat...
 Hátulról a gépkapcsolat
 Fordulat,a háttérben pedig a magányos tanya....
Elmegy...
 Már oda is van...
 Pihenőidő...John Deere 8295R
 John Deere 8295R+Franquet és a fotós árnyéka..
 Pózol a "büszke",de már megy is...
 és gyűri tovább a hektárokat....
Irányba állás....
 Irány a túloldal....ég és föld...
 Fordulás a túloldalon...
 ...és már jön is vissza
 Menni kell....
 Ott van valahol...keresd meg. :)
 Oldalról
 Kanyarban..
 Érkezés...
 Munkagép fel,új fogásba állás...
 Forgóban...
A viszont látásra....menj a Nap felé. :)

A mai nap jövök haza gyakorlatról,leszállok a buszról.Hallom,hogy valakik dolgoznak,de hogy merre azt még én se tudtam.Elment a busz,szét néztem és egyszer csak megláttam egy John Deeret a messziségben. Na ahogy megláttam már tudtam is a délutáni elfoglaltságot.Haza értem lecuccoltam,beszámoltam anyumnak a történésekről az iskolában,elmondtam a holnapi nap forgatókönyvét és már vettem is fel a fotós cuccomat motorra pattantam és irány.Ahogy robogtam kifele láttam sok jó gépet miközben vetett,magágyat készített elő vagy éppen húzták őket ki az elnyelő föld fogságából.Úgy volt,hogy őket is lefotózom,de siettem a "nagyokhoz" mivel ők voltak az "álmaim",hogy lefotózhassam őket.Oké.Odaértem hozzájuk.Megmondom őszintén először féltem odamenni,de aztán bátran megindultam.Az 1-es számú John Deere sofőrje megállt:
- Jó Napot Kívánok. Beülhetnék néhány kerülőre? 
-Persze.gyere nyugottan.
És már mentünk is....bemutatkoztam,kérdezősködtem,megismerkedtünk,pihentünk...Mivel sürgetett az idő ezért kérdeztem,hogy lehet-e fotózni.Válasz:Persze, Nyugottan. Azzal elköszöntem és klikk,klikk...Oké...Már indultam volna haza egyszer csak láttam,hogy megállt a 2-es számú John Deere sofőrje.Munkagépét felemelte azt hittem menni készül.Oda érve megtudtam,hogy csak azért emelte fel a munkagépet,mert "bedúrt".Ahogy elkezdett dolgozni megkérdeztem beülhetek-e ide is néhány körre. Válasz:Persze.gyere....és megint csak bemutatkoztam,kérdezősködtem,megismerkedtünk...de megint az idő,de most már komolyan..ezért itt is megkérdeztem,hogy lehet-e fotózni.Válasz:Persze,Nyugottan,csak én ne legyek benne....Én:Oké,Rendben....de amúgy is a gép a lényeg. ;)...és katt,katt,katt....
18:00!! Menni kell haza tanulni sajnos...Hát jó...még pár fotó,nagyot intettünk egymásnak és irány motor és a fotós cucc fel......Köszönöm az élményt. :)
A képekről: Érdekes fények voltak,volt,hogy szembe a Nappal,volt,hogy nem is létezett a Nap.....ezeket mind kihasználtam.A Makró módot,Naplemente módot használtam és játszottam a megvilágítási idővel....
Ne menj el!!!
Ehhez kapcsolódóan jöjjön a következő bejegyzés. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése