2013. szeptember 19., csütörtök

A Jaguarhoz tartva....

Felhős ég alatt. 
Egy kis játékszer akár a Fendtek...
...akár a Claasok után.
A pótkocsi flotta. A siló hordósoktól...
...a szem hordósokig.
Egy gépszínbe tévedve...
láttam műtrágya tartályt..
és az új címerező gépeket. 
A Vermande flotta oldalról...
 és elölről. 
Shark R600-as árok tisztító. 

Menjünk már,menjünk már. Látni akarom azt a Jaguárt,ami Koza Andris fotóján épp silózott a piros T-150K után kapcsolt két HW kocsira - mondogattam magamban. :)
Megyek,megyek körbe fotózom a pótkocsikat,a munkagépeket meg mindent. Egyszer csak a pótkocsiktól balra tekintve látok egy gépszínt.Gyerünk nézzünk be mi van ott...Na benézek és mit látok? Hát itt vannak a címerező gépek,akik már nem ketten hanem négyen vannak...Ha már ide tévedtem és itt vagyok akkor körbe szemlélem és körbe fotózom őket,de persze a többi munkagépről sem feletkeztem akarom mondani feletkezünk meg. Például ott van az árok tisztító,amit a 6910-es John Deere szokott magával hordozni. Utána ott van a két szivattyú ,amik a lineárnál szoktak dolgozni, és a cukorrépának vagy a kukoricának szívattyúzák a vizet. A két műtrágya tartályról nincs információm,de....

......mindjárt megyek és ott vagyok a Jaguarnál. ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése