2013. szeptember 19., csütörtök

A címerező osztag másik fele na meg egy-két ismert gép.

Még amikor nem voltak a Vermande-k,akkor még ők vágdosták a címereket. Ki tudja lehet még ma is üzemelnek eme gépek.
MBP-6,5 bálaszállító felépítménnyel.
Hátulról a veteránok,,akik még lehet,hogy dolgoznak az újakkal. :)
Oldalról a 2-es címerező.
Érdekesek..
A magyar delegáció.
Elölről a veteránok.
Fortschritt  T-088 szervestrágya szóró.
A múlt nemzedéke. Mikor még nem volt Vermande és Annaburger....


Tovább menve a Claastól ezekre a gépekre lettem figyelmes. Főleg a két "piros színű gépre",akikről nem tudtam semmit és a "kék  rácsos" magyar pótkocsira,akiről persze tudtam ki. Végül addig,addig,hogy rájöttem az ismeretlenek címerező gépek. A hasmagasság,a tengelytáv,a kialakítás és az elöl elhelyezkedő szerkezet elárul mindent. Csak arra nem tudok rájönni,hogy milyen márkájúak. Ők is Vermande-k? Elödei volnának? Nem kizárt. Ki tudja. Érdeklődni kell. Házi feladatom: Kideríteni a "piros gépek" típusát. :D 
Oké. A "kék rácsos". Hát így még nem láttam MBP 6,5-ös pótkocsit,de nagyon tetszett. Ebből is látszik milyen sokoldalú ez a vásárhelyi csoda. Örülök,hogy kitalálták ezt a kialakítást is. :)
Rajtuk kívül még ott volt az ismert Téé nulla nyolcannyocas is,aki sajnos szintén nem üzemel. Vagy ki tudja. Lehet üzemel,csak nem tudok róla..... Mindig ez a tudatlanság...Hmm,hmm.
Következő bejegyzésemben jönnek még az itt parkoló gépek társai,csak elsétálok egy kicsit arább,hogy megnézzem őket. Tartsatok velem. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése