2013. szeptember 19., csütörtök

Az öreg siló szállító és az új kékség.

Rég láttuk egymást....
 ,de nem változtál semmit. :)
 Az új szárító ahova fel kéne majd menni. :) 
 Az új kékség oldalról a HW-val.
 Landini PowerMondial 115+HW 80.11

 A Pap László fotó is készül....
 majd ő is fotó alany lesz.Egyszer...
Kétszer,amikor gondolkodó embert játszik...
 majd harmadjára is,amikor ismét gondolkodó embert játszik. :P
Ilyen formám elölről....
 Hátulról:

 és ilyen a formám hátulról...

Benéztem a kerék mellé is mint mindig....

A mai nap suli után Lacival néhai szokásunk híven elnéztünk megint a Hód-Mezőgazdához. Amikor a portától indultunk először a Szárító fele vettük a irányt,ahol a napraforgót kezdték el szárítani. Mielőtt oda értünk volna a szárítóhoz vezető útról bepillantottam a "munkagép parkba",ahol megpillantottam a rég óta keresett másik Claas Jaguar 690 SL-t. Ekkor mondtam azt miután a szárítónál szét néztünk oda vesszük az irányt. 
Na de nagyon elkanyarodtunk a szárítótól. :P
A Szárító mellett levő termény tároló színek mellett először a MBP-t,majd a fasor mellett a Landinit fotóztam körbe. Az MBP nem rég került "haza" mivel oda volt csöves kukorica csutkát szállítani a Hód-Mezőgazda kútvölgyi magüzemében. A Landini pedig  trágya hordásból érkezett meg. A fényviszonyok a felhők miatt érdekesek voltak,de mint mindig egy kis állígatással kiküszöböltem. :)

A siló szállítóról részletes leírást és további fotókat itt találhatok na meg más siló szállító kocsikról is. :)
                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése